Zarządzanie mikroagresją i osiągnięcie efektywności, wzrostu gospodarczego i sukcesu w miejscu pracy poprzez efektywne przywództwo

Kiedy słyszy się przywódców, którzy zostaną usunięci ze stanowiska ze względu na dyskryminację rasową, może to uznać za postęp. Ale ta zmiana władzy od kilku do wielu oznacza również brak skutecznego przywództwa. W miejscu pracy, gdzie kilka wymagających sytuacji może rozciągnąć się na zbyt cienką, dobre przywództwo jest bardzo ważne.

I nie ma miejsca pracy bardziej wymagających uwagi niż te, które wymagają mikroagresji. Czy to subtelne czy niejasne, mikroagresje wpływają na ludzi w sposób szkodliwy dla ich poczucia własnej wartości i efektywności biznesowej. Obroty dobrowolne kosztują każdego roku miliardy dolarów rocznie.

Przywództwo i mikroagresja to Goliaty w miejscach pracy, które mogą być wykorzystane do osiągnięcia najlepszych w organizacji. Podczas gdy mikrogresje wywodzą się ze starych uprzedzeń, które mogą być trudne do opanowania, skuteczne przywództwo będzie mogło zbadać jego głębię i wykraczać daleko, aby ograniczyć jego niebezpieczeństwa.

Zarządzanie może zaczynać się od zrozumienia, co powoduje mikrozgrzybki, wiedząc, jak manifestuje się mikrozakresję, uczenie się wpływu mikroagresywności i umożliwia liderom zarządzanie mikroagresjami.

Co wywołuje mikroagresje?

To, co zwierzę dominujące jest jej zdobyczą w królestwie zwierząt, jest to, jak mikro-agresorem jest jego ofiara w miejscu pracy. Jest to wzajemna zależność między silnymi a słabymi, z zamiarem ujawnienia luk słabszych. Obejmuje kwestie związane z rasą, płcią, wiekiem, niepełnosprawnością, przekonaniami religijnymi, a nawet rodzajem ciała, wśród wielu innych.

W miejscu pracy powszechne mikrogresje wywołuje silna hierarchiczna struktura, wpływy patriarchalne i tradycyjne przekonania dotyczące płci lub pochodzenia etnicznego.

Jak wykazuje się mikroagresywność?

Najczęstszym rodzajem mikroagresji jest werbalny. Są to komentarze odnoszące się do uprzedzeń co do rasy, płci lub wieku innych osób. To oczywisty werbalny atak, który często jest niezamierzony.

Mikroagresja może być niewerbalna. Język ciała mówi o dyskryminacji, używając oczu, gestów ręcznych lub pozycjonowania nogawek, wskazując uprzedzenia przez dominującą osobowość. Mikroagresja może być również dokonana poprzez symbole, które osłabiają określoną rasę, płeć, wiek lub inne cechy.

Jakie są skutki mikroagresywności?

Wpływ mikroagresji zależy od tego, jak ludzie reagują na ataki osobiste. Inteligentni intelektualnie ludzie znajdą współczucie i zrozumienie w niezdolności agresora do postrzegania zagrożenia jego zachowaniem. Ale w subtelny sposób te mikroagresje wpływają na wszystkich głęboko i nieświadomie.

Skutki mikrogresji są wszechogarniające i długoterminowe. To sprawia, że ​​celem mikrografii kwestionuje jego wartość, co ostatecznie wpływa na zachowania, decyzje, wyrok i przekonania.

Jak skutecznie zarządzać mikrogresjami?

Szkolenie w zakresie przywództwa w miejscu pracy powinno wiązać się z umożliwieniem menedżerom i kierownictwom kierowania mikroagresjami. Mogą rozpocząć się od użycia języka integrującego w celu przekazania swojego zobowiązania do wartościowania swoich ludzi. Powinni mieć dostęp do raportów o wypadkach mikroagresji i wykorzystywać je do opracowywania nowych polityk i poprawy standardów etycznych. Przywódcy powinni zaakceptować odpowiedzialność, która pochodzi z globalnego i zróżnicowanego środowiska pracy; Że jeśli mają odnieść sukces, powinna wspierać sukces swoich ludzi.

Rola dobrego przywództwa w zarządzaniu mikroagresją w miejscu pracy ma zasadnicze znaczenie dla jej efektywności, wzrostu i sukcesu. Poprzez zrozumienie tego, co wywołuje mikroagresje, wiedząc, jak to manifestuje się, ucząc się jego skutków i umożliwia kierownikom zarządzanie nim, organizacja jest wyposażona w know-how, aby radzić sobie z mikroagresjami.

Przywództwo i mikroagresja pociągają za sobą zdecydowane zobowiązanie do stawienia czoła wyzwaniom. I właśnie dzięki tym wyzwaniom organizacja nabiera nowego kierunku w kierunku osiągnięcia wydajniejszego i skutecznego miejsca pracy.